Fakel Trading House

Fakel Trading House Kazakistan, Beyaz Rusya ve Rusya genelinde iş tulumları ve koruyucu kıyafetler üretmeye ve satmaya odaklanmıştır.

Müşteri etkileşimlerini otomatikleştirin

Rus piyasasındaki ürünlerinin büyük ölçekli tanıtımının stratejik hedefine ulaşması için, şirketin iş süreçlerini ve özellikle de organizasyon ve müşterileri arasında sorunsuz etkileşimden sorumlu süreçleri otomatikleştirmesi gerekiyordu.

Teknik olarak, şirket 1C'yi entegre etmeyi seçti: Kurumsal 8 CORP, 1C:ERP 2 ve 1C: Belge İş Akışı - tüm kullanıcı ihtiyaçlarını karşılayabilen ve müşterilerle çalışmak için gerekli işlevselliği içeren, müşteri ilişkilerini yöneten, belge iş akışını ve kayıt tutmayı otomatikleştiren ve üretim süreçlerinin anında yönetimi olan kapsamlı yazılım çözümleri.

Proje ayrıca mevcut 1C CRM sistemi ile entegrasyon ve mevcut raporlama formlarının, faturaların vb. değiştirilmesini de gerektirdi. Ayrıca şirket, bulutta yazılım lisanslama konusunda istişareler talep etti.

Zorluklar

Müşteri memnuniyeti, optimize edilmiş belge işleme ve kolaylaştırılmış dağıtım.

Uygulanan sistem istemci-sunucu mimarisine dayanmaktaydı (veritabanı sunucusu: Microsoft SQL Sunucusu) toplam 120 iş istasyonu ile.

Uygulamanın bir sonucu olarak, aşağıdaki alt sistemler otomatikleştirildi:

Sonuçlar

Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) alt sistemi — her müşterinin düzenli toplanmasını ve analizini içerir. Bunlar: bir iş teklifine ilk tepki, hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyeti, zaman içindeki müşteri tercihlerindeki tüm değişiklikler, müşteri yükümlülüklerinin yerine getirilmesi, her müşteriden fiili veya potansiyel gelir, vb.

Müşteri ilişkilerini etkin bir şekilde yönetmek için, çözüm ön satış süreçlerini düzenleyebilir, yeni iş ortaklarıyla iletişimlerini kaydedebilir, olayları programlayabilir ve bunlarla ilgili hatırlatmalar alabilir, onlarla ve etkileşim geçmişiyle ilgili iletişim bilgilerini tam olarak saklayabilir, satış süreçlerini yönetebilir, bitmemiş olanları analiz edebilir ve alıcılar ve potansiyel müşterilerle yapılacak yeni anlaşmaları planlayabilir, müşteri taleplerini derhal kayıt altına alabilir ve müşteri hizmetleri çalışmalarını değerlendirebilir.
Uygulama sürecinde entegratör, nakliye raporunun formlarını, "Sipariş yerine getirme durumunu" harici raporunu, ambalaj listesi etiketinin basılı formunu, güzergah sayfasının harici basılı formlarını, harcama belgelerini ve daha fazlasını yeniden düzenlemiştir. Bu iyileştirmeler, siparişleri kabul etmek, rapor göndermek, farklı kuruluşlardan ulaşım için başvuruları göndermek vb. konularda müşteriler ve işlemcilerle etkileşim sürecini optimize etmeye yardımcı olmuştur.

Yeni sistem, şirketin belge işleme süresini azaltmasına, teslimat hatalarını azaltmasına ve müşterilerin ve iş ortaklarının memnuniyetini artırmasına yardımcı olmuştur.
Teslim yönetiminin alt sistemi — sorumlu çalışanların 1C'deki güzergah sayfalarını oluşturmasına, teslimat hizmetini optimize etmesine, nakliye maliyetlerini azaltmasına ve rutin süreçleri ve rota planlamasını otomatik hale getirerek lojistik uzmanlarının çalışmalarını büyük ölçüde basitleştirmesine olanak sağlar.
Üretim planlama alt sistemi — mevcut durumu gerçek zamanlı olarak analiz etme ve gerekli ayarlamaları yapma imkanı sağlar.
Belge iş akışı ve kayıt tutma

İlgili Müşteri Hikayeleri

Bris-Bosfor

Tüm süreçlerin birleşik tam teşekküllü sistemle entegrasyonu, büyük ayakkabı üreticisinin karlılığı artırmasına, yeni pazarlara girmesine ve kısa vadede 300 yeni perakende mağazasına açılmasına yardımcı olur.

Gulliver

İş süreçlerinin otomasyonu, kumaş üretiminde Avrupa'da lider firmalardan birinin çalışanlarının verimliliğinin rekor sayılarda artırmasını sağlıyor. Finansal rapor oluşturma süreci %200 hızlanıyor, ciro %10 büyüyor.
TEKSTIL
PERAKENDE

1Ci çözümleriyle ilgileniyor musunuz?

Bize biraz projenizden bahsedin; bu şekilde size yardımcı olacak en iyi 1Ci ortağını bulalım.